torstai 30. kesäkuuta 2016

Kesän bucket list

Kirjoittelin jonkin aikaa sitten siitä, että teen nykyään aina keväällä/alku kesästä listaa siitä mitä haluaisin kesällä tehdä. Ajattelin nyt jakaa tämän kesän listan täällä blogissakin.



- Purjehdusreissu- Tämä onkin jo kirjattu kalenteriin, 9-15.7 olen purjehtimassa isäni kanssa. Odotan reissua innolla, mutta varmasti tulee olemaan kova ikävä omaa rakasta ja meidän karvaisia lapsia.

- Tyttöjen reissu - Viime vuonna olimme pitkän viikonlopun Pärnussa ja tänä kesänä päätimme suunnata hieman pidemmälle Latvian Jurmalaan. Kiva reissu tulossa!

- Mökkeilyä - Viime vuosina olen ollut valitettavan vähän mökillä. Vaikka matka on lyhyt, niin ilman autoa on hankala raahautua sinne.



- Suomenlinna - Kesään jotenkin kuuluu Suomenlinnassa käynti, pikaisesti ehdinkin jo käydä siellä hoitolasten kanssa pika piknikillä, mutta mielelläni kävisin vielä uudestaan.

- Vallisaari - Täytyyhän sekin käydä katsomassa :)

- Koirasaari - Koirasaaressa olen käynyt viimeksi pienenä, meidän silloisen koiran kanssa. Monta vuotta olen suunnitellut retkeä sinne koirien kanssa, ehkä tänä kesänä?

- Mökkitalkoot - Tämä on jo joka vuotinen perinne. Mökillämme on paljon hommaa ja apu on tarpeen.

Mökillä on ranta kasvanut umpeen, kun kukaan ei ole kerennyt tänä vuonna tekemään sille mitään..


- Lenkkeilyä - Tästä lipsun joka kesä. Usein olen ajatellut, että käyn aamulenkillä kun on vielä viileämpi, mutta sitten en ole jaksanut nousta ajoissa ja jättänyt lenkin väliin "koska on liian kuuma". :D

- Puistojumppa/puistojooga/puistomeditaatio - Nyt on monena vuonna ollut ilmaisia puistojumppia ym. ja aina olen ajatellut meneväni, mutta...

- Kirpparille - Kirpparitavaraa löytyy kassikaupalla. Olin menossa maksa mitä haluat-kirpparille myymään, mutta sää ei oikein suosinut. Täytyy katsoa joku muu kirppari tapahtuma.



- Uimarannalle - Sen jälkeen kun hankin oman koiran (7 vuotta sitten) olen käynyt todella harvoin uimarannalla. Jos ulkomaanmatkojen uimarantoja ei lasketa, on kerrat laskettavissa yhden käden sormilla.

- Rullaluistelu - Rakas kesäharrastus joka on valitettavasti jäänyt vähemmälle.

- Jätskiä ja mansikoita, nami!

- "Kiipeilypuisto" - olin muutama vuosi sitten Flow-parkissa, super kivaa! Nyt pääkaupunkiseudullakin on näitä puistoja, mutta en ole vielä "kerennyt" kokeilemaan.



- Ulkotreeniä - Hyvällä säällä on kiva treenata ulkoona!

- Uimastadion - Uintia ja auringonottoa!

- Linnanmäki - En ole pitkään aikaan käynyt lintsillä, olisi kiva mennä porukalla. :)

- Korkeasaari - Taas yksi paikka missä en ole ikuisuuksiin käynyt.

Kuva muutaman vuoden takaa


- Ratsastamaan! - Harrastin pienenä ratsastusta muutaman vuoden ja minusta olisi varmasti tullut heppatyttö, ellei luistelu olisi vienyt mukanaan.

- Puuhamaa - Tätä olen miettinyt muutamia vuosia. Pienenä käytiin usein kerran kesässä Puuhamaassa, muistan, että siellä oli paljon tekemistä myös aikuisille. Olen heittänyt ajatusta ilmaan, mutta kukaan ei ole tarttunut siihen, mutta nyt pikkusiskoni ehdotti, että lähdettäisiinkö käymään, jee! :D



Toivottavasti ehdin toteuttaa mahdollisimman monta näistä toiveista. Lapsen suusta kuultua: "miksi aikuiset tekevät vain tylsiä asioita vaikka saavat päättää itse mitä tekevät?". Nyt voisinkin loppukesän omistaa kivoille jutuille ja koittaa vähentää turhaa stressaamista. :)

-Mallu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti