perjantai 2. helmikuuta 2018

Tammikuu 2018

Vaikka nyt on jo toinen päivä helmikuuta, niin viikot ovat menneet niin nopeasti, että pää on jäänyt tammikuulle. Päivissäkin olen koko ajan ihan sekaisin kun päivät vain rientää ohi. Nyt on kuitenkin kuukausikatsauksen vuoro. Ihana aina pysähtyä katsomaan mitä kaikkea kuukauden aikana onkaan tapahtunut.

Kuun alusta opin ottamaan itselleni lepopäiviä, olin lääkäripäivillä töissä ja valmensin. 15.1 aloitin uudet työt ja heti seuraavana viikonloppuna oli taas koulutusviikonloppu. Tuli ihana lumi ja lumet suli. Onneksi lunta tuli vielä uudestaan! Kävin äänestämässä ennakkoon ja lepäsin viikonloppuna. Sunnuntaina käytiin syömässä nepalilaista kun ei jaksettu edes laittaa ruokaa.



Kauheasti en muuta ole kerennyt kun tehdä töitä, valmentaa ja levätä. Tammikuussa tein enemmän valmennuksia kun aikaisemmin. On ollut ihana seurata kun valoisuus lisääntyy ja olen kai ulkoillutkin hieman enemmän, vaikka tuntuu siltä, etten ole kerennyt sitäkään tarpeeksi. Siivoukset on sujunut paremmin, kun olen pilkkonut tekemiset pienempiin osiin (josta kirjoitinkin edellisessä postauksessa).

Tuntuu, ettei tammikuusta ole paljon kerrottavaa, koska olen tehnyt niin paljon töitä, joten tästä tuli lyhyt kuukausikatsaus. Sitä olen iloinen, etten ole aivan uupunut työn aloituksesta. Pikkuhiljaa tämä alun väsymyskin hiipuu ja energia lisääntyy.

-Mallu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti